مي نويسم تا بخواني قصه اي از آشنايي

دور هفدهم

1394/3/13 19:13
نویسنده : داني
287 بازدید
اشتراک گذاری

آره عزیزم رفتیم دور هفدهم فکر می کردم  فصد کردن بابایی شاید نتیجه بده یا قرص استرادیول که دکی گفت برای لانه گزینی جنین هست یا اقدام 3شب پشت سر هم ما یا اون تخمک روز 26اما بازم نشد پری خانم دو روز زودتر آمد و به انتظار ماه قبل من پایان داد البته فکر کنم اثر گلوفاژ هست دوستان مجازی می گن جلو افتادن پری نشونه خوبیه کمی امیدوار شدم دیگه اینکه یه جا خوندم که کمبود ویتامین دی باعث ناباروری میشه تمام آزمایشاتم رو زیر رو رو کردم چیزی پیدا نکردم دلم طاقت نداشت رفتم و آز ویتامین دی رو دادم حالا باید تا بعد تعطیلات صبر کنم امیدوارم که مشکل همین باشه بر طرف بشه عقلم دیگه به جایی قد نمیده طب نوین طب سنتی همه رو انجام دادم اما چرا نمیشه دارم دیونه میشم کم مونده برم سراغ رمال و جادوگرغمگین

پسندها (1)

نظرات (0)